måndag 6 juli 2009

kalla mig.

jag fick ett spännande sms igårkväll.

"jag vill knulla dig din jävla tyghora. ska vi säga utanför mig vid 12?"

det var nog inte till mig... efter att ha fånstirrat på mobilen i några minuter kollade jag upp numret på eniro och det visade sig tillhöra en man i jönköping. jag känner ingen där. och jag är ingen tyghora, vad nu det innebär... kul var det i alla fall. jag svarade inte, skulle jag ha gjort det?

idag har det inte hänt mycket. på förmiddagen kollade jag på några avsnitt av my so-called life, underbart. sen hörde johanna av sig på eftermiddagen och jag mötte upp henne och anna på stan för en fika. så lite socialt umgänge blev det, fint som fan!

5 kommentarer:

  1. Min kommentar vill f*n inte publiceras på din blogg.

    Men ja. Vad ska man säga... Människor!

    SvaraRadera
  2. Det är fortf helt sinnessjukt, har sagt tyghora högt för mig själv ett par gånger. Det ligger ganska bra i munnen faktiskt, dock inte lika bra som "ditt nyduschade jävla pissluder" men det använder man ju bara i extremextremfall.
    kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Men vafan ÄR en tyghora? Vad har jag missat? Är det ett uttryck som kidsen använder och som jag BORDE börja använda, för att inte verka ute?

    SvaraRadera
  4. Nej men jag har ju missat bloggen, vad sen jag är...

    Fin, och kul att du bloggar igen!!

    Tyghora, det var nytt för mig också. Känns ändå bra att jag inte vet vad det är tror jag :)

    SvaraRadera
  5. haha, jag började blogga igen lite i smyg... men kul att du har hittat hit lotta!

    SvaraRadera