söndag 26 juli 2009

as if by magic.

underbar jäkla helg!

i fredags var det förfest hos tania, sen dans på platens till stängning.
igår (lördag) blev det först lååångfika med anna, johanna, anna (jo, en till) och adisa. på kvällen bar det av till erik. jag avgudar karln, men att ha förfest i hejdegården är inte optimalt på något sätt. hur som helst, sen drog jag och johanna-anna till platens. jag hängde i princip bara in jackan, sen gick jag till nh och mötte upp könsén. sen blev det sweat, och det var svettigt indeed! helt underbart!

idag har jag varit ute hos päronen i sjögestad och plockat blåbär. ska börja rensa... snart... jag är bra jäkla slö nu alltså.

6 kommentarer:

  1. Könsén, ja den hänger i.... ;) Fler sånna kvällar! Puss

    SvaraRadera
  2. du är ju egentligen min johanna1, men enligt anna är du johanna2. det blir krångligt det där.

    SvaraRadera
  3. Hahha! Ni kan alla börja kalla mig vid mitt rätta namn: den allsmäktige! ;)

    SvaraRadera
  4. Haha nä du hade varit bra även om Ladugården sög;) Jag tar alla tips på allvar vettu, idag var jag på Partyworld med min klänning(men det sa nog Anna). Imorn sticker jag till Österlen ett par dar, men vi kanske kan styra ihop en fika på söndag? Ska kolla med Johanna också!
    kramar

    SvaraRadera
  5. hell yeah, fika på söndag! ja, hör med den allsmäktige också, hahahaha

    SvaraRadera
  6. Fika på söndag blir perfekt! Men Frida! Vi hinns väl ses innan det? Typ NH-frågesport i morgon kväll? SMSa om du är intresserad av det. Slår på mobilen då å då å kollar om jag fått nåt. Puss

    SvaraRadera