tisdag 14 juli 2009

frida battles the pink robots.

det är faktiskt trevligt som fan att vara tillbaka på jobbet, jag gillar ju mitt jobb. fast det är hårt att stå inomhus och se solljuset ute på gatan... jag är ju lite av en solnarkoman. sen saknar jag eftermiddagsfikan som blev något av en daglig tradition under min semester. nu jobbar jag ju till 18 varje dag, utom helgen då. den här helgen har jag lyxiga 11-14 på lördag och sen har ju Sportif söndagsstängt. så det är ju nääästan som en ledig helg.

och så tänkte jag bjuda på lite bilder från visby




3 kommentarer:

  1. Shit! skapligt snygg äru på bilden!

    SvaraRadera
  2. Fredag då? Hur dax börjar du jobba då? Och vad vet du om umgänge på källen?

    SvaraRadera
  3. tack anna!!!

    asså... jag börjar jobba 13 på fredag. sen så blir det GIVETVIS utgång på kvällen. häng på för satan!

    SvaraRadera