onsdag 17 mars 2010

onsdag.

god onsdagskväll på er! jag sitter i under ett täcke i soffan och är sådär löjligt mätt som man bara kan bli efter en massa stekta nudlar och en stor bit kardemummakaka. no more movement today. usch, jag är verkligen fenomenal på att lata mig, men jag hävdar bestämt att det kommer att ändra på sig när våren kommer. jag sittstrejkar så länge våren strejkar.

idag har jag pillat ner en massa tapet från väggarna i sovrummet. vi vill så gärna måla snart, men det är löjligt mycket förarbete. sen har jag jobbat lite också, det var roligt! lifetime collective, ett av mina favoritmärken, levererade vårnyheterna. den här tischan har jag väntat på sen i höstas. fast vi fick den i grått också, och det lutar nog att jag kniper en sån istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar