fredag 12 mars 2010

fredag.

jag är verkligen jättetöntig som saknar bengt redan. jag menar, jag såg honom senast i morse! antagligen är det för att jag vet att han är långt borta, och jag är van vid att ha honom nära. tur att han kommer tillbaks imorgon.

anyhoo, jag har varit lite duktig här hemma idag. dragit ur en massa plastplugg och metallbeslag ur väggarna, spacklat och städat. vi tänkte väl ta och måla sovrummet på söndag (bye bye sago-tapeten). nä, vi har inte bestämt nån färg än, men eftersom rummet är pyttelitet lutar det åt en väldigt ljus färg. är det tråkigt med vitt?

nu ska jag slappa lite i soffan och sen ska jag hem till johanna en sväng.

pssst: det var ju bestämt att jag skulle börja springa när snön hade försvunnit, men jag tänkte ju att den skulle ha gjort det i februari någon gång. så: jag tror banne mig att det är dags att börja på måndag (kan väl inte börja mitt i helgen heller!). ojojoj. vad har jag gett mig in på?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar