söndag 13 december 2009

lite om en helg som snart är slut.

jag har haft en väldigt lugn, men trevlig helg. jag har jobbat, och kan konstatera att julhandeln på sportif kom igång ordentligt i lördags. äntligen! det var fullt ös nästan hela dagen, fan vad kul! sen idag var det lugnt igen... jaja, det är så helgerna brukar se ut, men det lönar sig ändå att ha öppet fyra timmar på söndagen.

efter jobbet åkte jag och bengt ut till sjögestad och hälsade på mina föräldrar, första gången han träffade dem! ja, och eftersom bengt är lika bedårande som jag gick det alldeles utmärkt.

nu ska vi snart äta fisksoppa, vi är hungriga som bara fan! kanske inte så konstigt när man bara har ätit frukost och fikat lite.

puss och hej!

p.s. rom och julmust är jävligt gott ihop.

1 kommentar:

  1. Parhandling på Maxi och föräldrabesök= jag gillar vartåt det bär:)Parisar!
    kramar!

    SvaraRadera