fredag 9 oktober 2009

led mig hem.

-vad gjorde ni igår?

om man svarar:

-ingenting

så blir det lite snuskigt med tanke på vad vi verkligen gjorde. ja, jag och johanna var och såg bandet [ingenting]. eller det kanske inte alls blir snuskigt, det kanske bara är jag som tar mina engelskaöversättningar till en ny nivå. det skulle bli snuskigt på engelska i alla fall...
skit samma, det var BRA. fint som fan. fast lite cp.

extra fint var att vi stod på den "bra" listan, enligt vakterna. jag gillar när jag slipper betala för saker. tack jobbet.

2 kommentarer:

  1. Ja tack Fridas jobb!
    Å jag är ju blond så jag fattar inte det snuskiga alls....

    SvaraRadera
  2. okej då, då är det väl jag som tänker konstigt. om vi översätter det då:

    I did [nothing].

    som i att man låg med hela bandet alltså. det är väl snuskigt ändå, de var ju ändå sju stycken?

    SvaraRadera