onsdag 2 september 2009

long hot summer...?

ibland har jag en jobbigt jobb. det är inte ofta, men ibland. idag har jag packat upp, skrivit in, märkt, larmat och vikt en extrem mängd kläder. allt i den behagliga innertemperaturen 27 grader. mmm... jag skämtar inte, mot slutet av dagen är man helt jävla slut i kroppen och huvudet. nåja, slut i huvudet är jag väl för det mesta.

men innan vi hade öppnat idag var det roligt vill jag lova. jaja, det var INTE så kul att anna gick och var nära att spy hela tiden iofs... det är inte roligt att vara anna just nu. men: vi fick besök av en säljare från Mina UK. nu snackar vi om fina kläder! och vi ska ta in en liten provkollektion i höst. fan vad fint!

sen kom sara och förgyllde min dag. hon är bra på sånt.

1 kommentar:

  1. Haha jag gissar apbakis;). Fan va fint tack för info, jag och min man dyker in på fredag, så håll på godingarna!
    Du är bäst!
    kramar

    SvaraRadera